19 Eylül 2013 Perşembe

Beslenme Günlüklerim #1

Beslenme konusunda ufak kaçamaklarım olsa da takıntılı bi insanımdır...Aldığım 200 gramı bile sorgular hasta olduğumda doğru beslenip beslenmediğimi sorgularım...

Son zamanlarda beslenme konusundaki dirayetimi takdir eden insanların gazına gelip etrafımdaki insanlara onu yeme, bunu yeme..O çok sağlıksız bence ! gibi itici tutumumu bi kenara bırakırsak bence kendime beslenme konusunda iyi geliştirdim...Okudum,dinledim,araştırdım,denedim....

Sabah Kahvaltılarımı genelde kepekli ekmek,beyaz peynir domates şeklinde tutsam da arada bugün olduğu gibi vücudumu şaşırtıp yoğurt kuru meyve ve biraz badem ya da cevizle keyifli bir kahvaltı ile güne başladığım oluyor...

Yoğurt tok tutuyor,şekerimi dengeliyor ve her öğünde mutlaka 150 -200 gr yeniyor....Badem ve kuru kayısı zaman zaman porsiyon bazında değişikliklere uğrayarak kuru incir,kuru erik,kuru karışık meyve ve ceviz,fındık alternatifi ile yer değiştiriyor.

Kahvaltı benim vazgeçilmez öğünümdür.Ya sizin?

Evcadısı



Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...