19 Eylül 2013 Perşembe

Blog'da


Ne zamandır sağlıklı beslenme yolundaki adımları paylaşma hevesindeydim ki en sonunda  temiz besinlerle hayatıma devam ederken blogum ve gelip geçerken bloguma uğrayan misafirlerim de bana eşlik ederlerse mutlu olurum diye düşündüm...

Aslında her şey gibi yazı da yazılmayınca acemiliğe sebep oluyor...Akşama kadar iş yoğunluğu altında kendimize nefes almak için bile vakit bulamıyoruz..Ben bazen bir farkına varıyorum nefesimi tutmuşum ne kadar az alsam o kadar faydası var sanki...Kısacası kendime, güzel şeyleri paylaştığım bloguma ara vermekten hiç mutlu değilim....

İnsan, bildiği şeyleri sadece kendisiyle paylaştığı zaman mutlu olamamalı....Gördüğüm,dokunduğum,hissettiğim,mücadele ettiğim tüm iyi ve güzel şeyleri paylaşmaktan yanayım ben...

Umuyorum ki bu yolda yalnız kalmayacağım....

Evcadısı

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...