23 Eylül 2013 Pazartesi

Beslenme Günlükleri #2

Sonbahar geldi ve ben sabahları işe giderken üşümekten kendimi alamıyorum.Hafif bir soğuk algınlığı sıkıntısı yaşamak üzere hissediyorum kendimi ya da havadan dolayı kendimi iyi hissetmiyorum.

Geçen kış kendisi sayesinde her türlü soğuk algınlığı belasından beni kurtaran sevgili Solgar 1000mg C vitaminimi almamın vakti gelmiş diye düşünüyorum.

Hava soğuyunca biraz daha sıcak şeyler tüketme ihtiyacı da artıyor tabi.Şekersiz tükettiğim için çay ve kahve konusunda çok sıkıntı yaşamıyorum ama yazın çok tüketemediğim yeşil çay mevsimini açmış bulunuyorum.Favorim Mutlaka Doğadan Büyülü Bohça Güllü-Yaseminli Yeşil Çay favorim.Aralara biraz kuru meyve ve yeşil çay sıkıştırıyorum ki açlıkla imtihan şeklinde bir gün geçirmeyeyim.Veee tabi ki elma kışın kraliçesi :)


Diğer taraftan kış sebzeleri pazarlarda iştah kabartmakta şu sıralarda..Pırasa benim favori kış sebzemdir.Zeytinyağlısı,bulgurlu yemeği,yağsız böreğini severek tüketiyorum.Yılın ilk pırasasını da dün öğlen yemeğime koydum.

Sonbahar gelsin ama hastalıklar gelmesin diye umut ederek yazımı noktalıyorum :)

Evcadısı

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...