6 Ekim 2011 Perşembe

Missha BB Cream











Uzuun süren bir aradan sonra denediğim sevdiğim sevmediğim zevk aldığım ya da hoşlanmadığım şeyleri paylaşmak üzere yeniden yazmaya karar verdim....














Bugün bahsetmek istediğim şey ise bir cilt ürünü...







Missha bb cream..Nedir bu diyenler için kısaca özelliklerinden bahsedecek olursak...





















  • Cilt tonunu düzgünleştirme







  • Nemlendirme







  • SPF 42 yani güneş koruma







  • kırışıklık önleme







  • ince yapılı bir fondöten kadar kapatıcılık sağlama







BB kremler için asyalı kadınların güzellik sırrı deniyor..








Missha Türkiye'de satılmıyor...Fakat geçenlerde Watsons'da başka bir markanın bb kremini gördüm..Onda herhangi bir renk seçeneği yoktu fakat Missha'da var...








Benim elimdeki 23 numara..Buğday tenliler için...








21 numarası ise beyaz tenliler için olanı..Aslında ilk başta bir beyazlık veriyor cilde fakat daha sonra cildin rengiyle bütünleşip aydınlık bir cilt ortaya çıkıyor...








Bence tek sorun kalıcılık olayı...Akşama kadar dayanmadığı gerçek..Ben karma cilde sahibim burun alın ve çene bölgesi dağılıyor bir süre sonra...








Kokusu gayet güzel..Parfüm içeriyor ...








Aslında swatch yapmayı denedim ama ışık elvermedi....Fakat benim gibi cildinizde herhangi bir sorun yoksa sizin için vazgeçilmez olacağı kesin...








Cildinize zarar vermeden, üstelik besleyerek harika bir cilde sahip olabilirsiniz....















Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...