5 Şubat 2011 Cumartesi

L'oreal Volume Million Lashes Rimel

Uzun soluklu bi aradan sonra ancak fırsat bulabildim buraya yazmaya...Bir süredir tatildeyim ve tek yaptığım şey gezip tozup alışveriş yapmak oldu desem yeridir....Gelelim bugünki bıdıbıdılara :)
Her gün rimel kullanan biri olarak rimel benim uzmanlık alanımda diyebilirim...Nitekim denemediğim marka model kalmadı herhalde...
Son ve en uzun süre kullandığım rimelim L'oreal Carbon Black Telescopic...
Kirpiklerim koyu siyah ve uzun değildir aslında u rimel benim için biçilmiş kaftan...
Kirpiklerinizi olduğundan çok daha uzun ve her kirpik telini tarayarak siyahlaştıran bir rimeldir..Tek eksiği hacim veremiyor olması bence...
Ondan biraz sıkılmış olduğumu anlayınca bir de Volume million lashes nasılmış denemek istedim...
Hacim verdiği ve kirpikleri olduğundan çok daha fazla gösterdiği gerçek..Ama kirpiklerim kısa bu uzun göstersin derseniz hayal kırıklığı yaratır...
Ayrıca çok dökülüyor...Bir iki saat içinde göz altlarınızda birikmiş rimel kırıntıları bulmanız kaçınılmaz son...Teleskopicte hiç böyle bir sorun yaşamıyorum..
Fırçası taraklı telescopicten farklı olarak kalınca...Benim elim ötekine alıştığı için hehralde biraz zorlanıyorum sürerken...
Bayağı mesai harcamak lazım iyice her kirpiğinize sürebilmek için...Concealer sürmek bile daha az zaman alıyor...
İkisi arasındaki farkı gözlerime sürerek fotoğrafını çektim ama bana ait olmayan bir pcden yazdığım için bir sürü sorun yaşadım ve yükleyemedim..
Umarım arayı fazla açmadan alışverişlerimi ve yeni keşiflerimi paylaşma fırsatı bulurum...

Haftaya Uludağ'dayım...Sonrasında tüm paylaşımcı postlarımda buluşalım...
Bu arada izleyicilerim tüm sorumsuzluğuma rağmen 50ye ulaşmış...
Hiçbir çaam olmamasına rağmen okunmak bana mutluluk veriyor...Biraz azmetmeli bence:)
50. izleyiciye de ulaştığım için 2 hafta içinde bir yarışma yapıcam...
Ufacık ta olsa bir hediyem olacak...
Herkese sevgiler....

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...