22 Ocak 2011 Cumartesi

Mehriban Aliyeva

Stil sahibi first ladylerden daha önceki bir yazımda bahsetmiştim....
Bu post ise sadece stili ve güzelliğiyle dikkatleri çeken Azerbaycan First Ladysi Mehriban Aliyeva üzerine...
Hanımefendi ne giyeceğini çok iyi biliyor...Fiziğine çok dikkat ediyor..
Birden fazla estetik operasyon geçirdiğini biliyorum...
3 çocuk annesi ve 46 yaşında bir hanımefendi ama çok fit bir vücudu var...

Türk hanımlarını andırıyor yüz hatları ve gözleri...
Ama boyu oldukça uzun...
Genellikle siyah ve beyaz ağırlıklı kıyafetlerle görüyoruz ama her hali oldukça popüler Azerbaycan'da...


Bu fotoğrafı özellikle koydum çünkü benim en sevdiğim kombin şeklidir bu..
Tam bele bir kemer ve etek...Gayet uyumlu ve göz yormuyor...
Ben genellikle pantolonla kullanıyorum bu tarzı...



Bu resmi bir karşılama kıyafeti ama burda bile süsten ödün vermemiş hanımefendi..

Dantel beyaz bir bluz ve belde siyah bir kemer....
Ben her tarzını beğeniyorum doğrusu...
Pek hoş, pek kokoş...
Kendimi buluyorum bu kadında...



Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...