17 Ocak 2011 Pazartesi

MAC Alışverişim



Malumunuz MAC İzmir açıldı...
Ben de gittim ilk alışverişimi yaptım tabi :)
Bunlar ilk ganimetlerim...
Mineralize Skinfinish Natural Pudra
Pro Longwear Concealer
Concealer fırçası no:149 değil no:194(yanlış yazmışım..)
Ha bunların arasında bir de Body Shop ganimetim var o da Cherry lip butter :)
%50 indirim var Body Shop'ta...Bunu da 6,5 tl'ye aldım...
Bu ürünlerin uygulamasını orda karşılaştırmalı olarak yaptırdım..
Concealer gerçek bir kapatıcı ...
Yüzümdeki tüm kılcal damar çatlamalarından kaynaklanan kırmızılıkları kapattı...
Pudra orta kapatıcılıkta, zaten benim yüzümde kızarıklık dışında hiçbir sorun yok...
Fırça da fondöten fırçasından sonra aldığıma memnun olduğum ikinci fırçam..
Fondöten fırçam Inglot'tu..
Bu MAC...
Kullana kullana elim alışacaktır herhalde..
Bunların tek tek detaylı yazılarını yazacağım zaten...
Fiyatları toplamda 150 tl ...
Pudra 63 tl...fırça 39..concealer ise 48 tl..
Bunlar küsürsüz fiyatlardır gerisi için lütfen en yakın MAC mağazasına gidiniz :)

4 yorum:

xesrax dedi ki...

ohh mis gibi olmuş:) güle güle kullan cnm.

Ozg dedi ki...

Xerax cok tesekkur ederim hayatim :)

bilge dedi ki...

Merhabalar iyi günlerde kullanın..

Ozg dedi ki...

Bilge cok tesekkur ederim :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...