11 Aralık 2010 Cumartesi

Zara Elbise


Eğer özel günleriniz için abiye değil ama şık bir elbise arıyorsanız adresiniz Zara olmalı bana göre.Çünkü ne zaman o tarz bir şey arasam en şahanesiyle karşılaşıyorum...
Bu gördüğünüz elbise kolları ve sırtı siyah tülden oluşan son derece üsturuplu bir o kadar da gizemli bir hava katabilir giyen herkese...Sırt detayı bu fotoğrafta yok..Çünkü manken bendeniz olduğum için o kısmı koymayı uygun görmedim...Herhangi bir Zara mağazasından elbiseyi temin edebilirsiniz..Yeni sezondan bir parça çünkü...
Ayakkabıları ben ordan bir tane geçiriverdim ayağıma ama çok daha farklı ve iddialı ayakkabılar giyilebilir...Bu korsan fotoğrafım sebebiyle sizden özür dilerkeeennnnn
Kilomu da bu postumla update etmiş olalım...57.5 gr ;)

Sevgiyle kalın....

4 yorum:

Hacer @ Makyaj Günlüğü dedi ki...

Özge'cim harika görünüyorsun. Elbise de çok hoşmuş güle güle giy = )

Ozg dedi ki...

Ay kimleri görüyorum ben yahuuu :)
Hacercim benim...Teşekkür ederim bitanem...

xesrax dedi ki...

çok şık,sizede çok yakışmış. altına ten rengi bir çoraplada süper olur :*

Ozg dedi ki...

Cok tesekkur ederim yorumun icin xesrax :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...