30 Kasım 2010 Salı

En Güzel "First Lady"ler..

Her zaman giyim kuşamları,tarzları dikkatleri üstlerine toplamayı başaran first ladyleri bir de ben yorumlayayım dedim...
Az çok takip ederim bazılarını..Ciddi anlamda mankenlere taş çıkartanları var,hatta manken olanları bile...
Gelin bakalım hangi first lady nasıl giyiniyor...
Bu hanımefendi Ürdün kraliçesi Rania...Kendisini en narin first lady ilan ederken zarifliğine dikkat çekmek istiyorum...Her giydiği şey zarif ve abartıdan uzak...Saçıyla başıyla tam bir hanımefendi ...
Komşu ülke Suriye First Ladysi Esma Esad...Her gördüğümde ayrı bir şık oluyor...Üç çocuk annesi first lady gayet fit görünüyor..Rania gibi zarif ve hoş bir hanımefendi...
Geldik en sansasyonel First Lady Carla Bruni'ye :)
Kendisi eski bir manken...Bana kalırsa hanımefendi giyim tarzına çok uzak...Yani eğreti duruyor o tarz kıyafetler, sanki zorla giydirilmiş gibi...
Azerbaycan First Ladysi Mehriban Aliyeva da zarif first ladylerden...En estetikli first lady desek yeridir :)
Son günlerde estetikten yüz mimiklerini bile kaybettiği şeklinde yorumları duyuyoruz...Yine de tam bir azerbaycan güzeli bence... Ayrıntılı Mehriban Aliyeva postu için TIK TIK!!!


İşte en ne giyse yakıştıran First Lady Michelle Obama...Ne giyse beğeniyorum desem yeridir...Her giydiği şeyi layıkıyla taşıyor..Ne giyeceğini çok iyi biliyor...En şık First Lady bence kendisidir...
Kendi First Ladymizi sona sakladım...Hayrunnisa Gül...Diğer first ladylerden farkı başının türbanlı olması...Yukarıda bahsettiğim first ladyler kadar zarif bir bayan bence...Bana kalırsa bu kadar yüksek topuklu giymese çok daha zarif olacak...Genel olarak çok şık giyiniyor..Son 29 Ekim resepsiyonunda da çok şıktı...

Evcadısının gözünden en güzel first ladylerin yorumunu okudunuz :)
Varsa bir demek istediğiniz de hadi buyrun yorumlara...

Comments brighten my day...

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...