28 Kasım 2010 Pazar

Elle Ayakkabı Alışverişim :)

Ayakkabı diyince akan sular durur bende...Varımı yoğumu elimdeki tüm paramı ayakkabıya yatırabilirim....
Dünkü postumda söylediğim gbi bugün bu postum alışverişim üzerine olacak...

İki çift ayakkabı aldım ELLE'den...Her zaman beğendiğim ve memnun kaldığım markalardandır...

Gelelim fotoğraflara...
Bunlar bottieslerim :)
İçime sinerek aldım...Çok hafifler..rahatsız değiller ve topukları tam kıvamında ...
Umarım yanıltmazlar beni:)

Bunları da renk konusunda kararsız kalarak aldım...Bu rengini almasam daha renklisini alsam daha iyi olurdu diye hala da aklımda kaldı ama...artık değiştirmem mesele olur...
Modeli çok güzel ve hafif...
İnşallah güzel günlerde giyerim...

Bu arada ELLE 'de %50 indirim var..demedi demeyin...
Bottiesleri 115 tl ye...Ayakkabıları da 100 tl ye aldım...
Bir dahaki posta kadar sevgiyle kalın..
.

2 yorum:

guns_n_roses dedi ki...

ikiside çok şıkmış güle güle kullanın :)bende şu sıralar yeni bir botties almayı düşünüyorum ama model olarak kara veremiyorum bitürlü..

Ozg dedi ki...

@ guns_n_roses

Teşekkür ederim :)
Ben aslında öyle gezinirken birden almaya karar verdim...Başka bir model beğenmiştim buna kısmet oldu...Elle'de değişik modeller var bi bak derim..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...