7 Kasım 2010 Pazar

Bitenlerim




En sevdiğim yaa kozmetik bitirmek :)
Bu ay bitirdiklerim bunlardı...
Watsons Oje çıkarıcı: ilk bitenim...Çok başarılı bir çıkarıcı değil vasat denebilir...Belki de ben mavala kullanıyordum hep ondan bana attan inip eşeğe binmek gibi geldi :)
Dior Maskara: Güzel bir fırçası var ama kirpikleri döküyor...Başka kullananlarda da aynı sorun oldu mu bilemem ama bende dökülme yaptı..her silişimde sorun yaşadım...Bir daha almayı düşünmüyorum...
Vichy 3in 1 temizleyici:Göz temizleyicisi olarak kullandım.Temizlemesi çok güzel...Alerji yapmıyor..Zaten sildikten sonra DDF hassas ciltler için temizleyici jelimle yüzümü yıkıyorum..yani cildimde fazla kalmıyor...
Ama genel olarak memnundum.
Avene su temizleyici:Bu numune bir üründü.Gözlerimi temizlemek için kullandım bunu da genelde...Ben nedense su temizleyicileri gözde başarısız buluyorum..Bi önce de BIOTHERM 3 in 1 kullandım..o da çok güzel temizlemiyordu...Ama kremsi temizleyicileri sevmeyenler için güzel olabilir kullanımı...Alerji yapmıyor...

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...