11 Ekim 2010 Pazartesi

Vazgeçemediğim allıklarım...

En sevdiğim makyaj malzemelerinden biri rimel diğeri allıktır...
Allık konusunda çok titizim denebilir..Birçok marka allığın bir çok çeşit formunu denedim ...
Toz allıkların sürer sürmez uçmasından,krem allıklarınsa kalıp gibi durmasından nefret ediyorum ..
Toz allık bir kaç markada gerçekten kalıcı..Benim allık tercihim L'oreal,Bourjois ve clinique...

Sırasıyla gidersek..L'oreal allıkların bir tanesini bitirene kadar seri değişmiş oluyor ve aldığım yeni allık bir öncekiyle kesinlikle aynı renk olmuyor ama hemen hemen hep aynı tonları tercih ediyorum...Özellikle fırçası çok pratik ve ben bunu çantamda taşıyorum..Ayrıca gerçekten kalıcı..Renk: rose apricot 192..




İkinci allığım ki ben bunu sabahları evden çıkmadan sürüyorum =) Bu terracotta bir allık..hafif ışıltılı bronz bir allık...Baya emektarımdır benim ...içi oyuldu baya işte...renk:32 Ambre D'or










Son ve en az kullandığım allık ise Clinique..Pembe toz allık...Aslında sürümü,dokusu çok güzel..ama pembe olduğu için pek kendime yakıştıramıyorum..Ara sıra kullanıyorum..
Renk:109 Pink Love

En sevdiğim 3 allığım bunlar...

Varsa Tavsiyeniz...Şu iyidir dedğiniz..

Yorumları beklerim...

Sevgilerimle...

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...