2 Ekim 2010 Cumartesi

En Çirkin Manzara Benim Evimin Diyorsanız .....

Evet..En çirkin manzara benim evimde diyorsanız..bakıp bakıp iç geçiriyorsanız üzülmeyin =)
Şimdi en çirkin manzara sizin evinizinse emlakgurmesi size 1 gece deniz manzaralı otelde konaklama ve perde hediye ediyor....
İlk başta aa ne güzel hediyeler diye düşünmüştüm sonra ne kadar manidar olduklarını anladım..Zira gidip deniz manzaralı bir otelde konakladıktan sonra perdeleri takıp bir daha açmayarak kendinizi hep deniz manzarası atmosferinde hissedebilirsiniz =)

Şaka bir yana ben de evimin o nadide manzara fotoğrafıyla katıldım...Siz de evinizin manzarası kötüyse bir tıkla katılabilirsiniz...Yada çok güzelse bence boşverin yarışmayı oturun bir bardak sıcak çay yudumlayın =)

Katılmak veya benim manzaramı oylamak için TIK TIK!!!

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...