17 Ekim 2010 Pazar

Ah bahtsız saçım!!!!





Bugün buraya sırf sitemlerimi yazmaya geldim...
Sitem ki ne sitem...Dökülmesini durduramadığım,uğruna varımı yoğumu koyup düzeltmeye çalıştığım saçlarımı boyatmaya gttim çünkü bugün .......
Keşke gitmeseydim...
Sırf iyisi olsun güzeli olsun diye bulunabilecek en pahalı kuaföre gittim...Gitmekle kalmadım bir güzel anlattım ne istediğimi...Saçım bu renk olsun dedim...Sağda görüyorsunuz sayın Lopezin saç rengi gibi...Yani istediğim buydu...


Peki benden dünyanın parasını alan rezil kuaför ne yaptı dersiniz saçımı...İşte sol tarafta gördüğünüz kahverengi....Bir de bana diyo ki açık renk gelecek gözüne bi süre alışamazsın ama sonra alışacaksın hemen...
Allahım aklıma mukayet ol yaaa...
Sizce ne yapayım ben şimdi yarın arayıp ona iyi bir fırça atayım mı, yoksa kaderime mi isyan edeyim ???

2 yorum:

prenses dedi ki...

Allah bildiği gibi yapsın bu kuaförleri zaten.Saçlarımı kestirmeye korkar oldum bende.bir keresinde saçımı boyattım güya nasıl girdiysem aynı saç tonuyla çıktım kuaförden.En azından senin rengi değişmiş.Neyse üzme kendini biraz bekle istersen bir süre sonra akar saçındaki boya belki beğenirsin;)

Ozg dedi ki...

@prenses
O kadar sinirliyim ki anlatamam...hiç istemediğim bir şey oldu=(
Güvenemiyorum kesinlikle kuaförlere =(
Bu arada teşekkür ederim ilgine :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...