14 Temmuz 2010 Çarşamba

Beceriksiz evcadısı

Yahu okuucu demiyor musun nasıl blogger bu yardım istiyor ama yorumu kapatıyor...
Aslında bengerçekten masumum ben kapatmadınm yorumu o kendiliğinden kapanmış nasıl olduysa kaybettim onu...

Bir bilen varsa bana n'olur yardım etsin...
Bu arada ayakkabı olayını çözdüm sedef rengi ayakkabı ve çantayla tamamladım...

Hafta sonu fotolar geliyor...Merakta kalın..beni bekleyin anacım...

Bu arada yorum sorununu çözene kadar bana

evcadisinin@gmail.com

adresinden ulaşınız..pls...

Ha unutmadan..Hacer'in kıyafet önerisi istediği postuna yorum yazmıştım o yorumla birlikte bir post yazacağım...

Hacer onun bloğu ve postu merak edenler TIK TIK!!!!

Sevgilerimle Evcadısı...

1 yorum:

sevil(birdemliksohbet) dedi ki...

merhaba yeni bir blogger olduğunuzu yazmışsınız merak ettim hangi ildesiniz profilinizde bu konuda bilgi yazmamışsınız cevaplarmısınız teşekkürler

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...