29 Temmuz 2010 Perşembe

Back up Plan-B Planı


Yaz günü sinemaya pek gidilmese de benim için yaz kış farketmiyor doğrusu...Pek afilli bir film olmasa da ben bu filmi sevdim ...

Romantik-komedi sevilmez mi zaten...stres falan kalmıyor insanda..Jennifer Lopez de tam bir harikaydı ..Performansını çok beğendim...Kendisi de bir içim su..

Kaçmadan yetiş okuyucu..Güzel film güzel...
Ha unutmadan henüz doğum yapmadıysanız izlemseniz de olur..yoksa benim gibi korkudan vazgeçebilirsiniz doğurmaktan =)

2 yorum:

Günlük dedi ki...

Hmm evet güzel film, yazılarınızı çok beğendim her ne kadar bana hitap eden fazla olmasa da(!) takipçiniz oldum =) ve blog düzeniniz sayesinde blogcuyu bırakıp blogger'a geçtiğimi de itiraf edebilirim =))
Bu samimiyette devam etmeniz dileğiyle...

Ozg dedi ki...

Teşekkür ederim...Beğeniliyorsam ne mutlu bana..Bloga daha fazla vakit ayırdığım günlerde görüşmek üzere..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...