1 Haziran 2010 Salı

Tarçın çayı


Yaz günü de olsa pişsem de ölsem de sıcaktan illa ki tarçınım illa ki çayım....

Denediniz mi bilmiyorum ama ben vazgeçemiyorum..
Yoğun çalışma temposundan kaynaklanan yorgunluklara baş ağrılarına inanılmaz iyi geliyor...

Aynı zamanda romatizmaya,migrene,bağırsak problemlerine,yüksek tansiyona da iyi geldiğini öğrendim...

Yudumlarken çayımı tarifimi de vereyim...

1 kabuk tarçın
300 ml kaynar su
2-3 tane karanfil

Tarçını ve karanfilleri demliğe koyup üzerine kaynar suyu ekleyip demlendikten sonra afiyetle içiniz...

Sevgilerle...

3 yorum:

balgözlükız dedi ki...

karanfili iş yerinde arkadasım da kullanıyor ama tarcını duymamıstım.denemek lazım :)

evcadisinin.blogspot.com dedi ki...

eğer kilo korumaya yada vermeye çalışıyorsanız da tavsiye ederim...birşeyler yemek yerine birşeyler içmek..

Afiyet olsun :)

kadınsan dedi ki...

Ben de çok severim tarçın çayını. Çok iyi geliyor. Tavsiye ediyorum ben de herkese.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...