25 Haziran 2010 Cuma

Sorumsuz EvCadısı

Efenim herkese hayırlı günler olsun işşaallah... :)

Taaaa çok zaman önce bir yazı yazmış öyle kaderine terk etmişim blogu da böyle öksüz kalmış...

Benim de çok fazla vaktim olmuyor aslında...Aslında bu da bi bahane...

Her gün sokaklardayım geziyorum...Herşeyden haberdar olmaya çalışıyorum ama buraya aktarmaya gelince dilim tutuluyor adeta...

Son zamanlarda kilomun kontrolü konusunda sıkıntı yaşıyorum çeşitli cözümler bulmaya çalışıyorum...

Salı günü eczaneden ONEADAY - WEIGHTSMART adlı vitamini aldım.Hem vitamin hem metabolizma hızlandırıcı...Benim gibi yoğun ve aynı zamanda metabolizması kaplumbağa hızındaysa tavsiye ederim...

Hmmm Bu arada lacoste ve burberry ninewest lasenza gibi markalarda indirim var.

Şimdilik benden bu kadar...
yakın zamanda görüşmek dileğimle...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...