28 Mayıs 2010 Cuma


Günlerden cuma...Önümde uzuun ve yorucu bir maraton var..

Çelik gbi sinirlerim ve peygamber sabrım olmalı ki ben geçirmeliyim bu günleri....

Bazen kendime olan inancımı yitirmekten korkuyorum..

Okuyucu biliyor musun...Alnımın akıyla onca insanı geride bıraktığım sınava rağmen saçma sapan sebeplerle ne denli arzuladığımı anlatamayacağım bir işten oldum ben az önce...

Aslında başarılı olmak ta yetmiyor biliyor musun...

Belki de hayırlısı budur bilmiyorum ama gözüm dolu dolu oluyor,içim sıkılıyor...

Bunları bir yerlerde kalsın diye değil ,yazılsın ,okunsun ve unutulsun diye yazdım...

Belki unuturum yazınca diye...

Ama yine de içimde hayat sevinci ve aşk var....

Hayatta sahip olduğum en önemli şeyi kaybetmemem ve

Her şeye rağmen hayata tutunacak bir şeyleriniz olması dileğimle bitireyim yazımı...

Herkese kocaman öpücükler...

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...