26 Mayıs 2010 Çarşamba

Buzzzz Gibi Ev Yapımı Limonataaaa....



Sevgili okuyucum

Biliyorum sorumsuz bir blog sahibesiyim amma gel gör ki hayat uğraşı hç bitmiyor...

Geçen gün elcağızımla kendime limonata yaptım, tadına doyulmadı vallahi....

Dedim ki niçin okuyucum bu bilgiden eksik kalsın...

O da yapsın kendine limonata...

Gelelim Tarife...

4 adet limonun kabuklarını rendeliyoruz fakat beyaz yerlerine fazla girmeyin çünkü acı yapıyor...
limonları rendeledikten sonra suyunu sıkıyoruz...
ardından 1 bardak kadar şekeri ki şeker isteğe göre azaltılıp çoğaltılabilir limon suyu ve limon kabuğuyla karıştırıyoruz..
4-5 bardak sıcak suyu da karışıma ekleyip soğumaya bırakıyoruz...
Soğuduktan sonra da buzdolabında 2 saat beklettikten sonra süzüp afiyetle içebilirsiniz...
Benim nanem yoktu ama naneyle servis edilebilir...
Bir de İkea'dan aldığım kalpli buz kalıplarını içine attım mı tadından içilmez artık...


Sevgilerimle.........

2 yorum:

can dedi ki...

vay ellerinize sağlık (:

Ozg dedi ki...

teşekkür ederim

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...