26 Nisan 2010 Pazartesi

Makyaj Altı Bazı Sorunsalı


Öncelikle herkese kocaman selamlar....
Paylaşacak çok fazla şey olsa da vakitsizlik sebbeiyle çok fazla şey yazamıyorum...
Bu arada seyircilerim 10 olmuş çok mutlu oldum...
Seyircilerim ilk 25 olduğunda küçük bir yarışmayla bir seyircime hediye yollacağım inşallah...

Şimdi gelelim konumuza....
Primer ya da makyaj altı bazını bilmem siz kullanır mısınız ama ben kullanmazdım eskiden şimdiyse vazgeçemiyorum...
Çünkü gün içinde makyaj tazelemeye gerek duymuyorum...
Her gün fondöten süren biri değilimdir ama çıkmadan bir pudra bir allık sürerim en azından..
Bazı uygulayıp üstüne fondöten sürersem hem daha pürüzsüz hem de uzun süre dayanıklı oluyor..
Ama yine bazı uygulayıp üstüne pudra da sürdüğüm oluyor...
Şimdi bir sürü baz var hangisinden daha iyi sonuç alırız diyor olabilirsiniz..
Ben bir makyaj eksperi değilim ama Smashbox, L'oreal(şuan Türkiye'de yok sanırım ama ben İngiltere'de bulunduğum sırada bir numunesini kullandım) ve son olarak ta Inglotu denemiş biri olarak L'oreaL fark atar diyorum...
Yani Başlıkta söylediğim gibi bu bir sorunsal benim için ...
Hepsi ayrı ayrı iyiydi..Şu anda Inglotu kullanmaktayım...Pürüssüz ve yumuşacık bir cildim oluyor her gün pamuk gibi ama smashbox daha iyi kalıcılık sağlıyordu diye düşünüyorum...

Makyaj altı bazı kullanmayı deneyiniz arkadaşlar...Ama ellerinizi sürekli yüzünüze götürme isteği oluyor söylemedi evcadısı demeyin..
Ellerinizi mümkün olduğunca yüzünüze sürmemeye çalışın;zira eller çok mikroplu oluyor gün içinde....

Herkese tatlı yanaklardan öper selam ederim....

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...