30 Nisan 2010 Cuma

Çocuklar Gülsün Diye....





Gülümsemenin en çok yakıştığı yüzler gülmüyor...
Kardelen olması gerekenler ünzile oluyor ülkemizde....
Her ne kadar kalabalık olsak ta çok ta duyarlı bir ülke olduğumuzu düşünmüyorum ben malesef yapmaya çalıştığım bir çok sosyal sorumluluk projelerinde yalnız kaldım...

Her şeyi tek başıma yapmak zorunda kaldım...

İnsanlarımız bencil çoğu zaman...Bir tek kalemi bir tek defteri onlara çok görüyorlar...burdan duyurduğum bir okula kitap toplama projesine bile tek bir geri dönüş olmadı desem yeridir...

Ama ben bana emanet edilenleri gerçek sahiplerine vermeye devam edeceğim...Hiçbir şey benim değil çünkü sadece bir emanet...

Geleyim sadete...Üç,dört,beş yaşındaki bebelerin ilerde katil,uğursuz,hasta olmaması için eğitilmeleri gerekiyor....
Çünkü her çocuk masumdur ama 7 eğitim için çok geç...

O yüzden gülümsemesi güzel Gülben Ergen'e desteğim sonsuz....
Sizlerden de destekleri bekliyorum....1 kişiye dahi ulaşmış olsam beni Dünya'nın en mutlu insanı olurum...

Herkese kocaman öpücükler....

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...