16 Mart 2010 Salı

Zara Kombin,Lacoste Yeni Sezon T-shirt


Merhaba herkeslereeee....
Evcadısı bugün sokağa çıktı ve kendine yeni ciciler baktı...
Aşağıda gördüğünüz şu fotoğraftaki elbiseyi çok beğenmiştim ama bana biraz kısaymış gibi geldi...
Ama yine de yeni sezon elbiseler harika harika...
Ayakkabıları da çok uzun topuklu seçmedim ..Rahatına düşkün biriyim çünkü..
Sizler nasıl buldunuz...Yaka kısmındaki ve sırtındaki danteller çok güzel bi ayrıntı olmuş...sanıyorum bu sezonun trendi yine danteller olacak...
Elbise :99 tl
Ayakkabı:99tl

Bir de Lacoste'a göz attım ve kendime yeni sezondan bir t-shirt kaptım...
Narçiçeği,beyaz ve lacivert renkleri mevcut bu modelin...
Ben erkek modellerinde bulabileceğim bir renk tercih ettim..
Narçiçeği de çok güzeldi...
Pek bir beğendim...
t-shirt:208 tl

2 yorum:

Hacer @ Makyaj Günlüğü dedi ki...

:ıslık: :jeyyar: desem anlarsın sen = )))

Ozg dedi ki...

canım benem...gel bi öpem

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...