9 Mart 2010 Salı

Detox Diyeti


Son günlerde yazamadım çnkü kendimi pek iyi hissetmiyordum...Nitekim biraz hastayım...
Ama boş ta durmadım tabi...
bugün Detox diyetini başladım...zaten yarın da bitiyor...2 günlük bir program zaten...

Tarif şöyle;
4 yemek kaşığı haşlanmış bulgur
4 yemek kaşığı haşlanmış yeşil mercimek
4 yemek kaşığı haşlanmış nohut
2 salatalık rendesi
ve 1 lt ayran

Güne normal bir kahvaltıyla başladım şöyle ki;
1 dlm esmer ekmek
1 dilm üçgen light peynir
1 tatlı kaşığı doğa şekersiz reçel
ben reçel yedim ama reçel değil yumurta olması gerekli orda...
ben yiyemedim hepsi bu...

gerisi bol su,çorba,bitki çayı....

yapmak isteyenlere duyurulur..2 günün sonunda 1.5 ile 2 kilo arasında kilo kaybı sağlanıyor...

Kocaman sevgiler...

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...