2 Mart 2010 Salı


Selamlar selamlar ......
Ayakları şiş bir evcadısı var karşınızda bugün...

Merakımdan koşa koşa sinemaya gittim ve VEDA 'yı izledim...
Nasıl buldun derseniz..Aslında çok ta beğenmedim...
Ama çok ağladım...
Atatürk'e duyduğum büyük sevgiden midir bilmem pek te başarılı bulmadım Atatürk'ü oynayan oyuncuyu...
Livaneli'den daha fazlasını beklerdim...
Ama yine de izleyin derim....














Gelelim bugünün duyurulacak konusuna...
Markafoniyi biliyorsunuzdur mutlaka...
Bugün markafoni de Inglot indirimde...
Mutlaka faydalanın derim bu indirimden...
Ben krem allığı pek beğendim...
Onu almayı düşünüyorum...
Eğer hala markafoniye üye değilseniz..
Size davet gönderebilirim...

Herkese sevgiler..öpücükler...

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...